Marketing externalizat

  • Mai mult cu mai putin

  • O perspectiva noua

  • Expertiza mai mare

  • Timp redus

  • Fara fluctuatii de personal

  • Cele mai noi tehnologii

  • Utilizarea eficienta a resurselor

Motive

Reușim să substiuim cu succes combinația dintre un Marketing Manager si serviciile unei agenții de publicitate, dar la un cost mul mai scăzut.


Mai mult cu mai puțin

De obicei companiile încearcă să rezolve totul prin propriile forțe. Formarea unui departament de marketing poate părea mai înțelept, din motive de control și comunicare. Dar apoi departamentul de marketing solicita contractarea unei agenții de publicitate și în final trebuie sa plătești o grămadă de lucruri: salarii, taxele aferente către stat, concedii anuale, etc, dar și ore de agenţie, inclusiv creație, serviciul clienți, dtp și așa mai departe, cu cât mai mare agenția, pe atât de mare și nota de plată.

Externalizând marketingul plătești pe proiect și numai pentru esența muncii necesare pentru a-ți aduce rezultate.Suntem o echipă concentrată, în colaborare la cerere cu freelanceri și furnizori de servicii, astfel reușim să menținem costuri minime.

Această eficiență a costurilor îți va permite să redistribui fondurile pe alte proiecte, cum ar fi dezvoltarea portofoliului de produse, echipa de vânzări sau servicii mai bune pentru clienții tăi. Îți întelegem nevoie de creștere și te ajutăm să te concentrezi pe esența creșterii companiei tale.

Implicarea noastră este mare pentru că o luăm personal, rezultatele tale bune vor adăuga experiență și renume cărții noastre de vizită.

Succesul tău este succesul nostru!

O perspectiva nouă

O echipă externă de marketing poate contribui cu o experiență câștigată în domenii variate, dar de asemenea, poate veni cu un punct proaspăt de vedere, putând să se imagineze mai ușor în papucii consumatorului. Angajații companiei își cunosc foarte bine businessul și piața vizată, dar uneori au tendința de a vorbi prea tehnic clienților, având în minte întreg procesul de obținere a produsului.

Nu trebuie să te îngrijorezi ca o echipă externă de marketing nu va întelege toate implicațiile. Începem cu o analiza foarte elaborată a businessului tău și a pieței și îți recomandăm soluțiile cele mai potrivite.
Empatizăm cu eforturile tale de creștere și adăugăm expertiza noastră pentru a crește businessul tău la următorul nivel, în timp ce ne îmbogățim experiența din această colaborare.

Respectul pentru tine ne ajută să creștem.


O expertiză mai mare

Experienţa noastră e formată în companii locale sau internaţionale timp de peste 20 ani, pe diverse pieţe şi în diverse domenii. Această expunere diversificată ne-a antrenat sa fim flexibili, agili şi cu mintea deschisă. Întelegem că fiecare business are propriul context, puncte tari şi slăbiciuni proprii şi, după o analiză şi un diagnostic amanunţite, putem identifica şi alege direcţiile potrivite pentru dezvoltare.

Provocările cu care ne-am confruntat lucrând cu companii diverse în medii diferite de piaţă ne-au determinat să învăţăm să întreprindem acţiuni variate, de la ATL la BTL, marketing direct, programe de loializare, marketing B2B, marketing intern, evenimente, PR, marketing de gherilă, dar şi proiecte online ca website-uri, aplicaţii mobile, platforme B2B, comerţ online, optimizare SEO, reţele de socializare, e-mail marketing, marketing de conţinut şi alte servicii digitale.

Învăţămintele noastre în slujba creşterii tale.

Economie de timp

Atunci când îşi lansează afacerea, orice antreprenor are propria strategie de marketing în vedere. La început trebuie să îşi asume mai multe roluri: strateg, contabil, director de vânzari, manager de resurse umane etc.

Pe măsură ce afacerea creşte trebuie să delegi din ce în ce mai mult, în timp ce sarcinile devin şi ele mai complexze şi mai multe, mai consumatoare de timp. Vei fi ocupat să angajezi oameni în diferite departamente, să îţi extinzi piaţa, să câştigi mai mulţi clienţi şi să te conformezi standardelor în vigoare.

Externalizând marketingul delegi responsabilitatea marketingului către noi pentru ca tu să te focusezi pe afacerea ta. Procesul e mult mai rapid comparativ cu recrutarea şi formarea unui departament de marketing.

Suntem pregătiţi cu un set personalizat de întrebări la care doar trebuie să răspunzi pentru a ne ajuta să îţi întelegem afacerea, apoi căutăm să găsim caracteristicile relevante pentru compania ta, produse şi servicii, piaţa şi mediul în care activezi, astfel încât să proiectăm cele mai bune soluţii pentru tine.

Te ajutăm să faci rost de timp! Timp să te concentrezi pe afacerea ta.


Fără fluctuaţii de personal

Nu trebuie să te confrunţi cu fluctuaţiile de personal atunci când externalizezi marketingul. Cheltui timp şi bani cu recrutarea atunci când încerci să formezi un departament de marketing, apoi cu traininguri şi taxe, fără să ai vreo garanţie că persoanele pe care le-ai angajat nu vor pleca pentru alte oportunităţi. Şi nimeni nu îţi va da banii sau timpul înapoi.

Cu noi eşti asigurat de nişte termeni contractuali, şi în timp poate vei dori să creştem un parteneriat pe termen lung pentru a îndeplini împreună obiectivele şi planurile tale de creştere.

Parteneriatele pe termen lung se construiesc cu încredere, scopuri comune şi rezultate bune.

Tehnologie de ultimă oră

Angajaţii companiei devin de obicei prea absorbiţi de poveste, cad în capcana rutinei şi perspectiva lor poate deveni limitată în legătură cu ceea ce se întâmplă cu piaţa şi cu produsele în momentul respectiv.

Ai nevoie de acel ajutor care să fie la curent cu ultimele tehnologii.

Trăim în cele mai rapide timpuri, când viteza dezvoltării tehnologiei este din ce în ce mai mare şi nu va încetini, dimpotrivă! Obiceiurile consumatorilor se vor schimba dramatic şi ele, odată cu dezvoltarea tehnologiei. Trebuie să fii pregătit să acoperi toate căile prin care poţi ajunge la consumatorii tăi, să îi surprinzi cu schimbări pozitive în stilul tău de comunicare.

Suntem mândri că suntem pasionaţi de digitalizare şi de tendinţele viitorului şi cu siguranţă venim cu cele mai moderne soluţii pentru nevoile tale.

Putem construi strategii puternice cu instrumente moderne.


Utilizarea eficientă a resurselor

Resursele tale pot fi limitate când eşti în creştere. Externalizarea marketingului te poate ajuta să direcţionezi o parte din resursele tale către o promovare eficientă în loc să îi cheltui cu formarea unui departament de marketing costisitor.

Te ajutăm să foloseşti mai bine bugetul!

Servicii

Construirea unei strategii de marketing este un proces complex, de la analiza mediului şi particularităţilor pieţei, identificarea punctelor tari şi slabe, dar şi a oportunităţilor şi ameninţărilor cu care compania ta se poate confrunta.
Vom discuta împreună obiectivele tale de creştere şi îţi propunem cea mai potrivită strategie de marketing care să utilizeze în cel mai eficient mod resursele pe care le ai la dispoziţie. Astfel poţi maximiza rezultatele eforturilor tale.
Îţi furnizăm un plan cuprinzător ce include:

– Analiza mediului
– Particularităţi ale pieţei
– Analiza concurenţei
– Analiza SWOT
– Obiective
– Strategii
– Acţiuni concrete
– Planificarea şi programul
– Detalierea bugetului pe tipuri de activităţi

Succesul înseamnă 20% îndemânare şi 80% strategie. Mai mulţi clienţi satisfăcuţi înseamnă o afacere mai bună.

Digitalul este noua modă!
Viitorul este deja aici, digitalizarea se dovedește a fi nu doar o chestiune de modă și nu doar pentru oamenii la curent cu tendințele.
Viteza dezvoltării tehnologice și perturbarea rutinei provocată de noile tehnologii sunt mai mari ca oricând și vor fi și mai mari și mai rapide. Tehnologia s-a infiltrat în viețile noastre până în cele mai mici detalii și ne schimbă obiceiurile de consum. Astfel fiecare organizație nu trebuie doar să țină pasul și să se ajusteze în funcție de aceste schimbări, dar trebuie să și profite de ele adoptând noile tehnologii pentru a câștiga clienți mult mai satisfacuți și loiali, serviți mult mai repede.
Pe de altă parte, unul dintre cele mai apreciate avantaje ale dezvoltării tehnologiei este faptul că ne aduce lucrurile mult mai la îndemână și mai repede. Însă ne trebuie timp în plus să acumulăm și să procesăm cantitatea de informații în creștere cu care suntem bombardați.
Acum nu mai putem vorbi doar despre cei patru P ai marketingului classic. Al cincilea P este „Puterea de a cumpara timp” și tehnologia este cea de care trebuie să profităm pentru a putea oferi clienților noștri această Putere.
Pasiunea noastră pentru ceea ce viitorul are să ne ofere, precum și pentru dezvoltarea digitală, este ceea ce ne difirențiază. Putem dezvolta pentru tine platforme B2B, magazine online (B2C) sau combinat, o platformă digitală ce poate grăbi conectivitatea cu clienții tăi, ceea ce se poate reflecta mai departe în procesele afacerii tale și mări viteza cu care îți servești clienții. Și nu doar atât! Vei oferi clienților tăi un teren pentru o interacțiune mai mare și o comunicare mai bună, în ce ai și trasabilitate și un control mai mare al informației.

Te ajutăm să oferi clienților tăi Puterea de a-și cumpăra timp.

Am putea spune că succesul unui nou business depinde foarte mult de numele ales și de reprezentarea grafică. Identitatea unei afaceri sau a unui produs, ca și identitatea unei persoane, depinde de elemente care pot grăbi drumul către succes sau pot încetini procesul de creștere.
O marcă nu înseamnă doar nume, sonoritate, formă, reprezentare grafică / logo, culori, produse sau interacțiune. O marcă înseamnă emoție, iar emoțiile pot fi complicate. Un brand de succes va fi întotdeauna conectat emoțional. O marcă poate avea semnificații diferite pentru oameni diferiți, fie ei clienți – actuali sau potențiali, proprietari, angajați sau candidați.
Dar de ce trebuie să construiești un brand, ce poate influența acest lucru? Fie că vorbim de randamentul investiției, creșterea pe termen lung, un loc de muncă mult mai atractiv, sau de loialitatea clienților, construirea unui brand trebuie să presupună nu doar ce dictează piața (trebuie să te diferențiezi de concurență), dar reprezintă de asemenea și recunoașterea și satisfacția muncii tale.
Vom naviga împreună prin procesul definirii mărcii tale, fie ca e vorba de o marcă nouă ori de o marcă existentă care are nevoie de un impuls de perosnalitate:

1. Promisiunea mărcii
2. Percepția mărcii
3. Așteptările de la marcă
4. Personalitatea ei
5. Elementele mărcii
Atunci când lucrăm la o arhitectură de brand suntem conștienți că acea arhitectură trebuie să se conformeze creşterii și schimbărilor, astfel încât marca să poată crește, dezvolte, reacționeze și să se ajusteze odată cu timpurile.

Hai să construim un brand capabil de o relație pe termen lung cu clienții tăi!

Suntem în pragul celei de-a 4a revoluții industriale, însemnând că orice se poate conecta va fi conectat. Progresul tehnologic ne solicită timp (să facem față informației în creștere), dar în același timp ne dă timp (scurtând eforturile pe care trebuie să le facem pentru a face sau obține lucruri).
Comerțul se mută online. Comerțul tradițional se combină cu cel online, încă ajutându-se reciproc. Statisticile arată creșteri mari ale comerțului online, iar, pe de altă parte, companiile descoperă avantajele și eficiența din punct de vedere timp a platformelor B2B.
Actualmente mărimea retailului online din România se ridică la 2,8 mld euro (în creștere cu 40% față de 2017), iar numărul magazinelor online este preconizat a se dubla într-un singur an la 14-15.000. Nu ți-ai dori să profiți de această dezvoltare online?
Suntem atât de pasionați de comerțul online încât am dezvoltat propriile noastre proiecte de e-commerce. Vizitează www.joacadeweekend.ro și www.mansardacopiilor.ro, dezvoltate cu propriile noastre forțe.
Fie ca afacerea ta are nevoie să ajungă la un număr mai mare de clienți printr-un magazin online, ori că ai nevoie să îți servești mai bine clienții actuali și viitori printr-o platformă B2B sau un portal de clienți, te putem ajuta cu soluții atât B2C, cât și B2B.

Suntem pasionați de dezvoltarea soluțiilor digitale B2C sau B2B!

Acum nu așa multă vreme, deși par secole, publicitatea era clasică și clară: TV, radio, reviste și ziare, ceva corespondență directă, cupoane de reduceri și un foarte timid „din gură în gură”.
Dar! A venit internetul și a dat consumatorilor o portavoce. „Din gură în gură” a primit niște difuzoare puternice. Platformele sociale încurajează oamenii să se exprime, nu doar prin propria creativitate, dar să și emită opinii despre produse și servicii. Dintr-o dată companiile și produsele au devenit mult mai expuse, implicit mai responsabile și mai atente la comunitate.
Astfel, mărcile trebuie să crească interacțiunea socială. Nu mai este o comunicare cu o singură direcție, este un dialog. Ce fel de persoană este marca ta atunci când se conversează cu clienții săi? Este amuzantă, serioasă, grijulie, prietenoasă, impunătoare sau flexibilă?
Vorbești același limbaj social cu targetul tău? Pe câți dintre ei îi convertești în clienți loiali? Sunt atât de multe personalități unice pe care trebuie să le convingi vorbindu-le în același timp.
Ai conținutul pentru multele platforme de unde trebuie să obții clienți fideli? Video, imagini, texte, expresii care să atragă, call-to-action-ul corect, atât de multe comparativ cu vechiul slogan.
Facebook, Instagram, YouTube, Twitter, LinkedIn, și așa mai departe, o gramadă de particularități de manevrat. Lasă-ne pe noi să te ajutăm cu toate acestea.

Mai multă putere consumatorilor! Să educăm această putere!

Eficiența unei forțe de vânzări e de obicei susținută de promoţii care sa grăbeasca procesul de vânzare, să crească valoarea sau volumul comenzii, sau să încurajeze vânzările repetate.
Bonusuri, mostre gratuite, pachete promo sau oferte speciale, bani înapoi, concursuri, programe de loializare etc., putem identifica cele mai eficiente instrumente pentru afacerea ta, astfel încât să crești volumul vânzărilor cu un impact minim asupra marjei.

Hai să dăm un imbold de creștere vânzărilor tale!

Știai că actualmente există aproximativ 5,000 de instrumente digitale pe care le poti folosi pentru marketingul online? Ei bine, nu pretindem că le știm pe toate.
Internetul a devenit sursa principală de informare atunci când cineva caută un produs sau serviciu. Dar același internet e atât de plin de alternative. Cum poți fi sigur că acel client vizat de tine, care ar putea avea nevoie de produsul tău, te găsește ușor și repede, când tu te simți precum acul în carul cu fân?
Pornim de la obiectivele tale și de la stadiul prezenței tale online:
– Notorietate
– Considerare
– Conversie
– Loialitate
Identificăm canalele potrivite pentru tine, pentru a maximiza reach-ul:
– Google Ads
– Facebook Ads, Page Likes, Promoted Ads
– YouTube Ads
– Instagram Ads
– Email Marketing
– PR Online, etc.
Monitorizăm și optimizăm cei mai potriviți KPI’s pentru prezența ta online, astfel încât să ajungi la cât mai mulți oameni posibil cu bugetul pe care îl ai.

Hai să facem afacerea ta vizibilă online!

În situația în care clienții tăi sunt toți sau doar o parte persoane juridice, companii mai mari sau mai mici, putem gândi o abordare specifică pentru ei. Mai intâi identificăm categoriile principale, apoi propunem acțiuni specifice pentru fiecare segment. Putem dezvolta un portal pentru clienți (platformă B2B), programe distincte de newslettere, instrumente de promovare a vânzărilor, evenimente și comunicare dedicate, programe de loializare, premiere sau training, așadar cele mai adecvate soluții în acord cu particularitățile business-ului tău, astfel încât să construiești o relație strânsă și pe termen lung cu clienții tăi.

Păstrează-ți clienții aproape într-o relație pe termen lung!

Dacă digitalul ocupă o felie din ce în ce mai mare în bugetele companiilor nu înseamnă că publicitatea clasică e pe cale de dispariție.
Cum majoritatea marketerilor se concentrază în ultima vreme pe crearea unui traseu online ideal al clienților către produsele lor, într-un spațiu virtual aglomerat, există tendința de a pierde din vedere că respectivii clienți au nevoie de asemenea și de interacțiune offline.
Pe o piață aglomerată, cu o mulțime de instrumente de marketing, companiile au dificultăți în a alege pe cele mai eficiente. Pentru un reach maxim poți considera fie comunicarea tradițională, fie digitală, fie le combini pe amândouă.
Te putem sfătui cum să alegi mixul corect de acțiuni de marketing, atât digitale, cât și clasice. Crearea unei campanii de marketing de succes poate presupune uneori să găsești cele mai creative moduri de a reflecta în online publicitatea clasică. Pentru publicitatea clasică putem planifica pentru tine campanii TV, radio, presă scrisă, outdoor etc., în concordanță cu bugetul tău, acoperirea pieței și targetul specific.
Nu suntem o agenție de media buying, dar putem să intermediem achizițiile media și să veghem pentru cea mai bună planificare media.

Publicitatea clasică poate face brandul tău mult mai vizibil.

Evenimentele sunt o oportunitate pentru networking, colectarea de contacte, dar și o ocazie pentru a informa clienții potențiali despre produsele tale și de a-i converti în clienți viitori.
Evenimentele pot crea senzație în jurul brandului tău și pot permite clienților să interacționeze direct cu produsele tale.
Beneficiezi de avantajele networkingului și targetării specifice indiferent dacă organizezi propiul eveniment sau dacă sponsorizezi un eveniment public.
Consumatorii iubesc brandurile care transmit mesaje pozitive și ajută comunitatea. Atunci când asociezi businessului tău o cauză nobilă poți atrage atenția media și sprijin pe termen lung.
Fiecare tip de eveniment necesită o pregătire specifică, mesaje inteligente și puncte de atracție interesante pentru a capta atenția audienței. Cu cât mai impresionantă și interesantă va fi prezența ta la eveniment, cu atât mai memorabil va fi brandul tău, prin urmare vei obține un număr mai mare de contacte, contacte pe care să le transformi în vânzări mai târziu.
Dar! Un eveniment de succes poate avea rezultate maxime numai cu acțiuni adecvate post eveniment, nu doar pentru a concretiza vânzări, dar și pentru a loializa clienții pe care i-ai impresionat la eveniment.
Cu o planificare amănunțită, pregătirea, organizarea și follow-up-ul unui eveniment necesită mult timp și atenție. Noi ne putem ocupa de întreg procesul pentru tine. Hai să facem strategia de marketing și mai inteligentă integrând evenimente cheie.

Eclipsează-ți concurența prin evenimente ce loializează clienții!

Sunt multe motive pentru care companiile ar trebui să facă PR, chiar din primele faze ale existenței companiei. PR-ul va ajuta la creșterea unui business de succes pe termen lung.
Prin PR crești notorietatea, construiești credibilitate și autoritate, chiar mai mult, generezi lead-uri. De asemenea, atragi talente pentru recrutare, iar oamenii mai buni construiesc afaceri mai bune. Îți poți păstra angajații fideli, dar poți atrage și investitori.
Reputația ta este construită prin PR, dar PR de asemenea tratează situațiile amenințătoare și repară stricăciunile de imagine prin comunicate de presă sau alte mijloace.
PR-ul are o voce mai puternică deoarece asigură premisele pentru promovarea valorilor brandului și claritate a mesajului. Ajută la formarea unei imagini pozitive și consolidează relaţia cu comunitatea.
Pentru a atinge toate acestea este foarte important să ai o strategie de PR consecventă, durabilă și adecvată chiar din primii pași către maturizarea companiei.
Poți crea un impact mai mare cu un cost mai mic profitând de sinergia dintre media câștigată și cea platită.
Serviciile noastre acoperă strategia de PR, comunicate de presă și media, managementul interviurilor, monitorizare media și măsurarea rezultatelor.

Înzestrează-ți businessul cu o personalitate puternică formată printr-un PR inteligent!

Să vorbim despre nevoile tale!

Contacteaza-ne

Despre noi

Suntem o echipă suficient de mare pentru a funcționa eficient și, în același timp, suficient de mică pentru a nu ne rătăci printre proceduri greoaie și fluxuri informaționale interminabile.
Am crescut în corporații și am învățat lecția despre responsabilitate și satisfacția clienților (care sunt și ei oameni, nu mașini de consum), dar care și-au dat seama, în timp util, că totuși pasiunea e cea care mişcă cu adevărat lucrurile și că atunci când pui suflet în ceea ce faci, mesajul tău ajunge cu adevărat la cel căruia i-l transmiți.
Avem alături de noi o echipă apropiată de freelanceri și diverși furnizori de servicii astfel încât să ducem proiectele la bun sfârșit într-un timp optim și cu costuri optimizate.

Florina Necula – Managing Partner

Peste 20 ani de experiență în Marketing Management câștigați în corporații cum ar fi Colgate-Palmolive, Royal Brinkers, Agricola Bacău, Atlas Corporation, Arabesque sau Druckfarben, adăugați studiilor în marketing.
Punctele forte ale Florinei: gândire strategică, realism, empatie, spirit analitic și orientare spre rezultate.

Proiectele noastre online



Contact


    Email: office@lusioconsulting.ro

    Tel: 0744.656.967

    Back to Top